اخبار

کارگاه آنلاین آموزشی( چگونه در بازار سرمایه سرمایه گذاری کنیم؟)

کارگاه آنلاین آموزشی( چگونه در بازار سرمایه سرمایه گذاری کنیم؟)
1399/01/31

 تحلیل بازارها در سال ۹۹

در بازار مسکن سرمایه گذاری کنیم؟
در بازار ارز چطور؟
آیا در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنیم؟
آیا تمام دارایی ها را تبدیل به سهام کنیم؟
آیا بازار سرمایه سقوط می کند؟
آیا بازار طلا همانند سال ۹۷ و ۹۸ خواهد بود؟

این سوال هایی است که بسیار پرسیده می شوند ، سوال کنندگان با این که می دانند جواب به این سوالات بلی یا خیر نیستند برای تسکین عدم تحرک خود به دنبال جواب هستند و به راحتی در دام خطایـمرجع گرفتار می شوند، خطایی خانمان برانداز، نمی دانم چند نفر از شما تا به حال به خاطر حرف فلان اقتصاددان ، مسول و یا ریس اتحادیه … از خریدن خانه صرف نظر کرده اید و دیگر قدرت خرید ندارید؟
بدون درک روند اقتصاد کلان ایران، حرکت نقدینگی بین بازار ها و نحوه رشد آن ، بدون بررسی آمارهای مستدل جواب سوالات فوق دست نیافتنی است 

وبینار تحلیل بازارهای ۹۹ برای افرادی طراحی شده است که در بازار های مسکن ، ارز، طلا و بازار سرمایه سرگردانند
عاقلانه‌ترین قانون در سرمایه‌گذاری این است: وقتی همه در حال فروش هستند، بخرید. وقتی همه در حال خرید هستند، بفروشید.

“The wisest rule in investment is: when others are selling, buy. When others are buying, sell.”

«Jonathan Sacks»
.
بازار مسکن

بسیاری همواره به سبب ثبات بازار مسکن برای سرمایه گذاری به سمت خرید ملک می روند ، اگر می خواهید که ملکی را بخرید و گوشه ای بیاندازید این تحلیل برای شما شاید مناسب نباشد اما اگر می خواهید از سرمایه گذاری خود بازده بگیرید این اطلاعات برای شما مفید خواهد بود
نمودار آگهی ها در تهران نشان می دهد بین ارزان ترین و گران ترین منطقه در استان، فاصله ای تقریبا ١٠ برابر وجود دارد. در حالی که منطقه یک با بیش از ٣٤ میلیون تومان به ازاء هر متر مربع، گران ترین املاک را دارد در حومه تهران این عدد به حدود ٣ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان می رسد. از سوی دیگر در این نمودار دیده می شود که منطقه ٣ تهران از منطقه ٢ گران تر است. 
اینه یک سری داده هستند که اگر رابطه انها را درک نکنیم نمی توانیم از ان برای کسب بازده استفاده کنیم
چه رابطه ای بین تعداد آگهی ها و جریان ورود نقدینگی در سطح شهر وجود دارد ، در نمودار بالا می بینید که قیمت های هر متر مربع در تهران گاها تا ۱۰ برابر هم است ، میزان و تعداد معاملات نیز بسیار متفاوت است ، وقتی شرایط اقتصاد کلان نا مناسب باشد ، قدرت خرید کم باشد بیشترین حجم پول که ریسک نمی کند و وارد بازار بورس نمی شود و می خواهد وارد بازار مسکن شود به کدام مناطق رجوع خواهد کرد؟
جهت ثبت نام در وبینار  لینک زیر کلیک نمائید