اخبار

کارگاه آنلاین آموزشی (روشهای نوین درآمد زایی از رمز ارزها)

کارگاه آنلاین آموزشی (روشهای نوین درآمد زایی از رمز ارزها)
1399/12/18

 توضیحات وبینار

روشهای نوین درامد زایی از رمزارها

جهان رمز ارزها با مخالفان زیاد و طرفداران مشتاق در حال حرکت است همانند قطاری که با قدرت شروع به حرکت کرده است ، اما در این مسیر مخالفان و ذینفعان بسیاری قرار دارند و بسیاری نیز از این موج می خواهند برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بهره ببرند.
همانند هر حزه دیگر سرمایه گذاری هیجان کار ها را خراب می کند.
در رمز ارزها نیز رویکرد مدیریت ریسک در کنار نحوه حرکت عوامل بنیادی با استفاده از ابزارهای تحلیلی مدرن می تواند کمک کننده و راهگشا باشد.
آگاهی کلید موفقیت است و هیجان نابود کننده سرمایه ما.
برای اولین بار سعی داریم در آکادمی با حضور کارشناسان خبره از زوایای مختلف به این بحث بپردازیم.
با ما همراه باشید

آیا رمز ارزها به عنوان یک دارایی برای سرمایه گذاران نهادی قابل قبول خواهند بود؟ (پیمان مولوی)
از ساعت ۱۷ الی ۱۸
رویکرد بانکهای سرمایه گذاری و تجاری به بیتکوین و رمز ارزها شالوده ای از انکار، تخریب و قبول کردن ضمنی است، BIS به عنوان بانک مرکزی بانکها یک رویکرد دارد و کمیته سیاستگذاری بانکداری بازل basel committee on banking supervision هم در حال کار بر روی استانداردهای قبول رمزارزها به عنوان دارایی است.
همه اینهادر سرمایه گذاری ما بر روی رمز ارزها بسیار مفید است.
هدف از این برنامه بررسی روند تحولات جدید است. در ایران نیز دسترسی صرافی های دیجیتال به شاپرک قطع شد و شاهد شدت برخورد با رمز ارزها هستیم.

استخراج (امیر فیض)
۱۸-۱۹ از ساعت
با اینکه در شرایط کنونی، امکان اخذ مجوز استخراج رمزارزها فراهم نیست، اما همین الان هم میشود بر روی این صنعت در خارج از ایران سرمایه‌گذاری کرد:
• استخراج ابری: در این مدل، نه صاحب دستگاه هستید، نه زیرساختها را فراهم میکنید و نه مسئولیتی بر عهده دارید. کافی است در زمان مناسب، بر روی تولید رمزارزها سرمایهگذاری کنید تا چندین برابر سود کنید.

از روشهای سبدگردانی و معاملات الگوریتمی تا معامله بورس و فارکس بر مبنای رمزارز (محمد رضا قدوسی)
۱۹-۲۱ از ساعت
اگر از تحلیل انسانی بازار پُر نوسان رمزارزها خسته شدهاید، شاید وقت آن رسیده است که کار خود را به یک سبدگردان یا الگوریتم باهوش بسپارید:
• به چه سبدگردانی اطمینان کنم؟ از شرکتهای بزرگ مالی در دنیا گرفته تا صرافی-های بزرگ رمزارزی در دنیا، به شما اجازه میدهند که سبدگردانی رمزارزهای خود را به آنها بسپارید. این که به یک سبدگردان مطمئن اطمینان کنیم، بسیار مهم است.
• الگوریتمهای مبتنی بر هوش مصنوعی: چگونه عملکرد این گونه الگوریتم ها را پایش کنیم؟ چگونه از آنها کسب درآمد کنیم؟
• معاملات آتی بورسی و فارکسی بر مبنای رمزارزها از چه طرقی میتوان برای معاملات آتی بورس و فارکس از طریق رمزارزها اقدام کرد؟

مخاطبین

علاقمندان به بازار های موازی 
علاقمندان به بازار رمز ارزها 
سرمایه گذاران در رمز ارزها و علاقمندان به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

جمعه 22 اسفند 1399
ساعت 17 الی 21

جهت ثبت نام در وبینار لینک زیر کلیک نمائید